30.11.2007

Viimeisiä viedään.

1 kommentti:

  1. Hyvännäköinen uusi sarjisblogi! Lisäsin suosikkeihin blogilistalle. Tyylistä tulee jotenkin Jeffrey Brown mieleen.
    - Grezen

    VastaaPoista