13.12.2008
Turhautumista.
›
10 kommenttia:
Pikkuveli.
›
Kivun mitta.
›
3 kommenttia:
11.12.2008
Kilpavarustelua.
›
2 kommenttia:
Isovanhemmat.
›
1 kommentti:
...Mitä sä siitä välilität?
›
1 kommentti:
Jatkoa ajatellen...
›
Jotta tulevissa tapahtumissa olisi mitään järkeä lukijoille, laitan tähän pienen sukupuun, jota voi silloin tällöin palata tutkailemaan, jos...
2 kommenttia:
15.7.2008
Uuden vuosituhannen perhe-idylliä.
›
17 kommenttia:
En mäkään sano että mun naapurin koira on parempi koira kuin sun koira.
›
1 kommentti:
Perspektiivi-kysymys.
›
2 kommenttia:
›
Etusivu
Näytä internetversio