neron kasvatus ja hoito
13.12.2008

Turhautumista.

›
10 kommenttia:

Pikkuveli.

›

Kivun mitta.

›
3 kommenttia:
11.12.2008

Kilpavarustelua.

›
2 kommenttia:

Isovanhemmat.

›
1 kommentti:

...Mitä sä siitä välilität?

›
1 kommentti:

Jatkoa ajatellen...

›
Jotta tulevissa tapahtumissa olisi mitään järkeä lukijoille, laitan tähän pienen sukupuun, jota voi silloin tällöin palata tutkailemaan, jos...
2 kommenttia:
15.7.2008

Uuden vuosituhannen perhe-idylliä.

›
17 kommenttia:

En mäkään sano että mun naapurin koira on parempi koira kuin sun koira.

›
1 kommentti:

Perspektiivi-kysymys.

›
2 kommenttia:
›
Etusivu
Näytä internetversio
Sisällön tarjoaa Blogger.