Moi Emmi, Ihania sarjiksia. Meni monta aikaa et sain luettua kaikki kun aivan vastikää vasta eksyin sattumalta näille sivuillesi. Äiti ihmisena tunnelmat on niin tuttuja. Ootko julkaissut näistä albumia? Koita tyrkyttää jollekin kustantajalle, minusta näissä on ainesta!
Aiotko lopettaa vai etkö oo ehtiny/jaksanu/halunnu päivittää? Tän laittamisest on jo kolme kuukautta! Tää on ihana sarjisblogi ja olis kiva lukee uutta matskua!
okei, okei. voin sanoa että pino uusia juttuja odottaa skannaamista ja että aikaa ja resursseja alkaa taas olla tähänkin pistää. eli any day now. lupaan.
Ihana! Kiitos kun jaksat päivittää.
VastaaPoistaMillon päivität taas? Piirrät hauskasti, Aamos on supersöpö:) Liekö sitten livenä vielä söpömpi...
VastaaPoistaMoi Emmi,
VastaaPoistaIhania sarjiksia.
Meni monta aikaa et sain luettua kaikki kun aivan vastikää vasta eksyin sattumalta näille sivuillesi.
Äiti ihmisena tunnelmat on niin tuttuja.
Ootko julkaissut näistä albumia?
Koita tyrkyttää jollekin kustantajalle, minusta näissä on ainesta!
Kiitos kaikille. Oon ollut vähän kesätunnelmissa ja muttokin on vienyt energiaa, mutta eiköhän näillä sivuilla taas kohta ala jotain tapahtua.
VastaaPoistaPäivität aivan liian harvoin. D:
VastaaPoistaEkaa kertaa tänne eksyin. Loistavia sarjakuvia, ihana fiilis niissä ja tykkään piirrosjäljestä kovasti.
VastaaPoistamaalaan susta taulun jos teet musta stripin!
VastaaPoistaMillosh päivität taas?:) Kiitos tästäkin blogista (just paras)!
VastaaPoistaHeippa! Tykkään tosi paljon blogistasi! Odottelen innolla uutta päivitystä, en haluu hiillostaa kyllä :) Toivoo Emmi myöskin
VastaaPoistaHalååå! :(
VastaaPoistayhyy!
VastaaPoistaAiotko lopettaa vai etkö oo ehtiny/jaksanu/halunnu päivittää? Tän laittamisest on jo kolme kuukautta! Tää on ihana sarjisblogi ja olis kiva lukee uutta matskua!
VastaaPoistaokei, okei. voin sanoa että pino uusia juttuja odottaa skannaamista ja että aikaa ja resursseja alkaa taas olla tähänkin pistää. eli any day now. lupaan.
VastaaPoistaJee! Ihana kuulla, että jatkoa on luvassa :)))
VastaaPoistaJipii kiitush<3
VastaaPoistainnolla edelleen odotetaan ja jaksetaan käydä kattelee jos olisit päivittäny....
VastaaPoistaAi sää oot muuttanu? Saako matskua siitä?
VastaaPoista