13.12.2007

Aikuisena oleminen on...tylsää.

2 kommenttia:

  1. Heh Heh hee :D Tää on hyvä :D :D

    VastaaPoista
  2. No mutta mikäs on sen tylsempää kuin hereillä olo kun pitäis nukkua :/

    VastaaPoista