neron kasvatus ja hoito

30.1.2008

Osasinpas.


Loppuu se vikinä vihdoin.
Emmi Valve klo 10.23 12 kommenttia:

29.1.2008

Kypsä.

Emmi Valve klo 15.38 3 kommenttia:

Liikuntaharrastuksia. II

Emmi Valve klo 15.37 Ei kommentteja:

56cm.

Emmi Valve klo 15.36 Ei kommentteja:

...mitkä varpaat?

Emmi Valve klo 15.35 Ei kommentteja:

Tyhmään kysymykseen tyhmä vastaus.

Emmi Valve klo 15.34 Ei kommentteja:

Alitajunta asettaa riman korkealle.

Emmi Valve klo 15.33 Ei kommentteja:

Äitiys on nöyrtymistä.

Emmi Valve klo 15.32 Ei kommentteja:

Kaikki lastenhoitoon liittyvä ei kulje geeniperimässä.

Emmi Valve klo 15.31 Ei kommentteja:

Terveisiä Japaniin.

Emmi Valve klo 15.30 Ei kommentteja:

Kyynisyys on itsepuolustusta.

Emmi Valve klo 15.29 Ei kommentteja:

Kai tästä on tulossa jotain hyvityksiä?

Emmi Valve klo 15.28 Ei kommentteja:

Ei kerrota tästä neuvolassa.

Emmi Valve klo 15.26 2 kommenttia:

Arkiaamu.

Emmi Valve klo 15.25 Ei kommentteja:

Ihme juttu.

Emmi Valve klo 15.24 Ei kommentteja:

7.1.2008

Painostava isä?

Emmi Valve klo 18.28 2 kommenttia:

Muistan aina kun...

Emmi Valve klo 18.27 Ei kommentteja:

Sekopäisyys perityy äideiltä tyttärille.



Emmi Valve klo 18.26 Ei kommentteja:

Maailma on täynnä ihmisiä joita en halua tavata. II

Emmi Valve klo 0.14 Ei kommentteja:

Maailma on täynnä ihmisiä joita en halua tavata. I

Emmi Valve klo 0.12 Ei kommentteja:

Liikuntaharrastuksia.

Emmi Valve klo 0.11 Ei kommentteja:

Uusia ystäviä.

Emmi Valve klo 0.10 Ei kommentteja:
‹
›
Etusivu
Näytä internetversio
Sisällön tarjoaa Blogger.