30.1.2008

Osasinpas.


Loppuu se vikinä vihdoin.

12 kommenttia:

  1. jeejee! ei mul kyl oo mitään kommentoitavaa, oon vaan niin ekstaasissa tästä mahdollisuudesta. jeejee.

    VastaaPoista
  2. Tää on kyllä yks kauneimmista blogeista mitä tiiän. Sun jutut muistuttaa paljon Jeffrey Brownia, oletkohan lukenut Haparointia?

    -Hillo

    VastaaPoista
  3. joo, oon mä lukenut paljonkin jeffrey brownia. kerronta ainakin on kieltämättä aika samanlaista. se piirtää vaan paremmin kuin minä. ...ainakin nykyään.

    VastaaPoista
  4. Hei, sulla on todella kivat jutut. Jotkut asiat ovat muistuttavat aika paljon mun ensimmäistä raskauta. En vielä ole uudestaan raskaana, mutta jotenkin ensimmäinen raskaus on sellainen kokemus, että tule joka ikinen päivä sellaisia aha, ajiaa, oho-elämyksiä. Synnytys on tapahtuma erikseen. Paljon hyviä ajatuksia ja energia..todella ihana blogi sulla!!

    -Mammu

    VastaaPoista
  5. Kiitos mahtavasta blogista ja päivityksestä! Paras sarjis&raskausblogi ikinä :)

    -Laura

    VastaaPoista
  6. Nostan tuota Demiin aikanaan perustamaasi mainosketjua, varaudu hurjanmoiseen kävijäpiikkiin. Eeh-he-eh.

    Sopivasti oletkin avannut kommentoinnin kaikille.

    VastaaPoista
  7. Odotan esikoistani, ja miten mukavaa lukea sarjakuvia juuri tästä olotilasta! Tallensin suosikkeihin ja tulen varmasti toistekkin :)

    - Missye

    VastaaPoista
  8. helmikuu!!!!! eli lissää lissää!!

    t: eija

    VastaaPoista
  9. Luin koko blogin läpi ja tosi hauskoja juttujahan sulla on. :D
    Toivottavasti jatkat vielä sittenkin kun vauva on syntynyt.

    VastaaPoista
  10. Waude :D Todella hauska lukea tätä,koska ite tässä oottelen kanssa ja naurattaa,ku mun päästä löytyy yllättävän paljon pelottavia ajatuksiasi :D Toistani odotan ja ihan esikoisen tunne tasolla vielä odottelen :D Kiitos hyvistä nauruista!

    VastaaPoista
  11. Mua vähän häiritsee et ei mun tarvis käydä teiän kämpillä, soittaa tai muutenkaa nähä sua ollenkaa ja silti tietäisin et mitä sun elämässäs on meneillään! Yhen blogin avulla. Ihmeellinen maailma, indeed.

    Hei oonks mä eno vai setä sitku se syntyy? Ku en ikin muista miten se menee.

    -Teeeemu(siis se paras pikkuveli, tiiäthän?)

    VastaaPoista