Hoo, nyt täytyy sanoa että eilen aloin lukemaan blogiasi läpi, aivan loistavaa materiaalia. Ja hetki sitten tajusin, että kyseisenä hetkenä oli laskettu päivämäärä. Hmm.
Olisi hauska toki kuulla jatkossakin tämän neron vaiheista. :D gracias!
Samaa minäkin :D Ymmärrän toki jos sinulla on aluksi kiireitä, mutta toivon kovasti ettet lopeta blogia kokonaan. Kiinnostaa kovasti seurailla tuoreen äidin päivien kommelluksia mukavan piirtotyylisi kautta :)
hei, kiitos kaikille kivasta palautteesta. päivitys on ollut (ja ehkä tuleekin lähiaikoina olemaan) vähän hidasta, mutta jatkuvaa,-en siis aio päättää blogiani synnytykseen. vastahan tässä päästään siihen "kasvatus ja hoito"-vaiheeseen.
Vitamiinipillereistä olen sitä mieltä, että jos ei niitä tarvittavia vitamiinejaan saa tavallisesta ruuastaan, niin on ruokavaliossa vikaa. :)
VastaaPoistaHoo, nyt täytyy sanoa että eilen aloin lukemaan blogiasi läpi, aivan loistavaa materiaalia. Ja hetki sitten tajusin, että kyseisenä hetkenä oli laskettu päivämäärä. Hmm.
VastaaPoistaOlisi hauska toki kuulla jatkossakin tämän neron vaiheista. :D gracias!
heips... aivan ihana blogi! piti heti lukea ihan alusta loppuun asti.. hyvää työtä! toivottavasti jatkossakin saadaan lukea teistä.. :)
VastaaPoistaAAAAAaaaa joko se on syntynyt? Voi kun päivittäisit pian... :)
VastaaPoistaterveisin koukkuun jäänyt random
heh hee, sama täällä, joka päivä käy kattoo jos olis tullu päivitystä.. niin hyvä blogi ettet voi jättää kirjoitteluu tähän! :)
VastaaPoistaSamaa minäkin :D Ymmärrän toki jos sinulla on aluksi kiireitä, mutta toivon kovasti ettet lopeta blogia kokonaan. Kiinnostaa kovasti seurailla tuoreen äidin päivien kommelluksia mukavan piirtotyylisi kautta :)
VastaaPoistaEi mulla mitään lisättävää erityisesti kolmeen viimeiseen kommenttiin. :)
VastaaPoistaVoi vitsi, miten oon muka unohtanu seurata tätä blogia. Tää on ihan nerokas! Julkaistaanko näitä muuten jossain? Jos ei niin kyl pitäis!
VastaaPoistamiekin kovasti toivoisin jatkoa.. kunhan vaan pikkuisen hoidolta kerkeät.. :>
VastaaPoistahei, kiitos kaikille kivasta palautteesta. päivitys on ollut (ja ehkä tuleekin lähiaikoina olemaan) vähän hidasta, mutta jatkuvaa,-en siis aio päättää blogiani synnytykseen. vastahan tässä päästään siihen "kasvatus ja hoito"-vaiheeseen.
VastaaPoista