neron kasvatus ja hoito

28.4.2008

Ai oliko tää mun kroppa?

Emmi Valve klo 16.55 9 kommenttia:

Mitä maksaa litra maitoa?

Emmi Valve klo 16.53 Ei kommentteja:

Emo.

Emmi Valve klo 16.53 Ei kommentteja:

Uusia aisteja.

Emmi Valve klo 16.51 1 kommentti:

Ikävä.

Emmi Valve klo 16.51 Ei kommentteja:

Kaikki on suhteellista.

Emmi Valve klo 16.50 Ei kommentteja:

Evoluutio jatkuu.

Emmi Valve klo 16.49 Ei kommentteja:

Seuraavalle kierrokselle.

Emmi Valve klo 16.47 4 kommenttia:

26.4.2008

Uusi aikakausi alkaa.

Emmi Valve klo 11.31 21 kommenttia:

Synnytys.

Lukuohjeeksi mainittakoon, että päinvastoin kuin muu blogi, synnytystarina kulkee ylhäältä alaspäin.











Emmi Valve klo 11.09 9 kommenttia:

23.4.2008

"Oi, ihanko totta?"

Emmi Valve klo 20.08 5 kommenttia:

Kevään merkkejä.

Emmi Valve klo 20.07 Ei kommentteja:

Tylsää ja tyhmää.

Emmi Valve klo 20.06 Ei kommentteja:

Sama vanha laulu.

Emmi Valve klo 20.06 1 kommentti:

Raskausmyrkytys.

Emmi Valve klo 19.58 Ei kommentteja:
‹
›
Etusivu
Näytä internetversio
Sisällön tarjoaa Blogger.