28.4.2008

Seuraavalle kierrokselle.

4 kommenttia:

  1. Onnea! Tätä blogia on ollut aina mahtava lukea. Kannattaa ehdottomasti laittaa näitä hyvään talteen, että pikkuinen voi sitten "isona" itse luesekella. [:

    VastaaPoista
  2. Onnea hurjasti!!

    Voi sä teet mut niin onnelliseksi, kun olet päivittänyt kaksi kertaa näin tiheästi...! :D

    VastaaPoista
  3. Todellakin laita talteen nämä! Itse ainakin tykkäisin lukea (:

    VastaaPoista
  4. Tuli muuten mieleen: Aamos = somaa :) Onko teidän Aamos soma?

    Juu, Santtyli on vähän väsynyt.

    VastaaPoista