Onnea! Tätä blogia on ollut aina mahtava lukea. Kannattaa ehdottomasti laittaa näitä hyvään talteen, että pikkuinen voi sitten "isona" itse luesekella. [:
Onnea hurjasti!!Voi sä teet mut niin onnelliseksi, kun olet päivittänyt kaksi kertaa näin tiheästi...! :D
Todellakin laita talteen nämä! Itse ainakin tykkäisin lukea (:
Tuli muuten mieleen: Aamos = somaa :) Onko teidän Aamos soma?Juu, Santtyli on vähän väsynyt.
Onnea! Tätä blogia on ollut aina mahtava lukea. Kannattaa ehdottomasti laittaa näitä hyvään talteen, että pikkuinen voi sitten "isona" itse luesekella. [:
VastaaPoistaOnnea hurjasti!!
VastaaPoistaVoi sä teet mut niin onnelliseksi, kun olet päivittänyt kaksi kertaa näin tiheästi...! :D
Todellakin laita talteen nämä! Itse ainakin tykkäisin lukea (:
VastaaPoistaTuli muuten mieleen: Aamos = somaa :) Onko teidän Aamos soma?
VastaaPoistaJuu, Santtyli on vähän väsynyt.