Fanitetaan näköjään toisiamme, Emmi. Luin just ton synnytys pätkän ja täytyy sanoa että virkistävän rehellistä tavaraa ja hienosti kerrottu! Ehdottomasti ostan kun näitä julkaistaan kansien välissä. :)
Upeaa. :') Kyynel. Toivon teille hyvää jatkoa, mutta ei, en ole sanomassa näkemiin! Blogisi on noussut yhdeksi suosikikseni, ja käyn täällä aina kun olen koneella. Odotan mielenkiintolla uusia kommelluksiasi, joita niin hyvin ikuistat sarjakuvaksi.
Huh tässähän on ihan jännittänyt vieraan ihmisen elämää seuratessa ja nyt ku päästiin näinki suureen käännekohtaan, tuli hämmentävän liikuttunu olo. Onnea.
Oi minunkin puolestani kovasti onnea! Minäkin ihailen tuota synnytymatskua, ei ehkä olisi itsellä rahkeita jukaista netissä vastaavaa, ainakaan vielä. :)
Hei Emmi ja hurjasti onnea koko perheelle! Sain itse oman ekan (ja ainoan) lapseni 18-vuotiaana kohta 8 vuotta sitten. Blogisi on saanut aikaan kovan vauvakuumeen täälläkin :) Jaksamista ja nauttikaa kaikesta ihanasta mitä lapsellinen elämä tuo tullessaan! -Heidi
Olen oman raskauden edetessä seuraillut ja lukenut blogiasi säännöllisesti! Arvostan todella sitä, että uskallat piirtää kuviksi ne asiat, joita monet vain itsekseen ajattelevat!
Mahottomasti onnea!
VastaaPoistaFanitetaan näköjään toisiamme, Emmi. Luin just ton synnytys pätkän ja täytyy sanoa että virkistävän rehellistä tavaraa ja hienosti kerrottu! Ehdottomasti ostan kun näitä julkaistaan kansien välissä. :)
-Hillo85
Loppuuko tämä blogi nyt sitten? Ei kai :(
VastaaPoistaei lopu. nythän vasta päästiin asiaan.
VastaaPoistaOnnea tuhannesti!
VastaaPoistaTää blogi on ihan mainio.
ihan mielettömät määrät onnea!!
VastaaPoistaZiljoonasti onnea!
VastaaPoistaOnnea!!!
VastaaPoista(ja nyt näyttää päivittyvän normaalissa tahdissa. Kiitos)
Onneksi olkoon! :)
VastaaPoistaIhanaa, rakastan tätä :)
VastaaPoistaNiin, ja ONNEA~
HIENOA!!!
VastaaPoistaOnnea oikein oikein kovasti!
VastaaPoistavoi ihanaa, onnea! nyt se sitten vihdoin on päässyt maailmaan.. ^^ ONNEA teille kaikille ^^
VastaaPoistaUpeaa. :') Kyynel. Toivon teille hyvää jatkoa, mutta ei, en ole sanomassa näkemiin! Blogisi on noussut yhdeksi suosikikseni, ja käyn täällä aina kun olen koneella. Odotan mielenkiintolla uusia kommelluksiasi, joita niin hyvin ikuistat sarjakuvaksi.
VastaaPoistawau, kiitos kaikille...kyllä tää onkin mahavaa!
VastaaPoistaHuh tässähän on ihan jännittänyt vieraan ihmisen elämää seuratessa ja nyt ku päästiin näinki suureen käännekohtaan, tuli hämmentävän liikuttunu olo. Onnea.
VastaaPoistaOi minunkin puolestani kovasti onnea! Minäkin ihailen tuota synnytymatskua, ei ehkä olisi itsellä rahkeita jukaista netissä vastaavaa, ainakaan vielä. :)
VastaaPoistaOnnittelut minunkin puolesta! Eipä ole enää lisättävää muiden sanoihin.
VastaaPoistaHei Emmi ja hurjasti onnea koko perheelle! Sain itse oman ekan (ja ainoan) lapseni 18-vuotiaana kohta 8 vuotta sitten. Blogisi on saanut aikaan kovan vauvakuumeen täälläkin :)
VastaaPoistaJaksamista ja nauttikaa kaikesta ihanasta mitä lapsellinen elämä tuo tullessaan!
-Heidi
onnea onnea onnea!
VastaaPoistasun blogi on ihan mahtava kyllä.
Onnea onnea! *snif*
VastaaPoistaOnnea kovasti!
VastaaPoistaOlen oman raskauden edetessä seuraillut ja lukenut blogiasi säännöllisesti! Arvostan todella sitä, että uskallat piirtää kuviksi ne asiat, joita monet vain itsekseen ajattelevat!
Kovasti olen täällä perässä tulossa :)