26.4.2008

Uusi aikakausi alkaa.

21 kommenttia:

  1. Mahottomasti onnea!

    Fanitetaan näköjään toisiamme, Emmi. Luin just ton synnytys pätkän ja täytyy sanoa että virkistävän rehellistä tavaraa ja hienosti kerrottu! Ehdottomasti ostan kun näitä julkaistaan kansien välissä. :)

    -Hillo85

    VastaaPoista
  2. Loppuuko tämä blogi nyt sitten? Ei kai :(

    VastaaPoista
  3. ei lopu. nythän vasta päästiin asiaan.

    VastaaPoista
  4. Onnea tuhannesti!
    Tää blogi on ihan mainio.

    VastaaPoista
  5. ihan mielettömät määrät onnea!!

    VastaaPoista
  6. Onnea!!!

    (ja nyt näyttää päivittyvän normaalissa tahdissa. Kiitos)

    VastaaPoista
  7. Ihanaa, rakastan tätä :)

    Niin, ja ONNEA~

    VastaaPoista
  8. voi ihanaa, onnea! nyt se sitten vihdoin on päässyt maailmaan.. ^^ ONNEA teille kaikille ^^

    VastaaPoista
  9. Upeaa. :') Kyynel. Toivon teille hyvää jatkoa, mutta ei, en ole sanomassa näkemiin! Blogisi on noussut yhdeksi suosikikseni, ja käyn täällä aina kun olen koneella. Odotan mielenkiintolla uusia kommelluksiasi, joita niin hyvin ikuistat sarjakuvaksi.

    VastaaPoista
  10. wau, kiitos kaikille...kyllä tää onkin mahavaa!

    VastaaPoista
  11. Huh tässähän on ihan jännittänyt vieraan ihmisen elämää seuratessa ja nyt ku päästiin näinki suureen käännekohtaan, tuli hämmentävän liikuttunu olo. Onnea.

    VastaaPoista
  12. Oi minunkin puolestani kovasti onnea! Minäkin ihailen tuota synnytymatskua, ei ehkä olisi itsellä rahkeita jukaista netissä vastaavaa, ainakaan vielä. :)

    VastaaPoista
  13. Onnittelut minunkin puolesta! Eipä ole enää lisättävää muiden sanoihin.

    VastaaPoista
  14. Hei Emmi ja hurjasti onnea koko perheelle! Sain itse oman ekan (ja ainoan) lapseni 18-vuotiaana kohta 8 vuotta sitten. Blogisi on saanut aikaan kovan vauvakuumeen täälläkin :)
    Jaksamista ja nauttikaa kaikesta ihanasta mitä lapsellinen elämä tuo tullessaan!
    -Heidi

    VastaaPoista
  15. onnea onnea onnea!

    sun blogi on ihan mahtava kyllä.

    VastaaPoista
  16. Onnea kovasti!

    Olen oman raskauden edetessä seuraillut ja lukenut blogiasi säännöllisesti! Arvostan todella sitä, että uskallat piirtää kuviksi ne asiat, joita monet vain itsekseen ajattelevat!

    Kovasti olen täällä perässä tulossa :)

    VastaaPoista