Hehee, tää on aivan loistava!Mä olen ihan yhtä hajamielinen, ellen jopa pahempikin. Ja mulla ei siis ole lapsia...
Hehee, tää on aivan loistava!
VastaaPoistaMä olen ihan yhtä hajamielinen, ellen jopa pahempikin. Ja mulla ei siis ole lapsia...