15.5.2008

Yritetään pärjätä.

1 kommentti:

  1. Hehee, tää on aivan loistava!

    Mä olen ihan yhtä hajamielinen, ellen jopa pahempikin. Ja mulla ei siis ole lapsia...

    VastaaPoista