17.6.2008

Lukemattomien roolien mies.

2 kommenttia:

  1. Päivityksiä!! <3

    Älä vain lopeta bloggaamista ilmoittamatta, käyn täällä vähintäänkin joka toinen päivä tähyilemässä päivitysten varalle. [:

    VastaaPoista
  2. en lopeta. yritän päivittää nyt sarjakuvan kerrallaan, useana päivänä viikossa. sukulaiset on alkaneet närkästyä kun täällä ei muka koskaan tapahdu mitään.

    VastaaPoista