26.6.2008

...Niin siis kenen isän?

1 kommentti:

  1. Hahah, minäkin olen sanonut noin joskus seitsemänvuotiaana. Ei ollut genetiikka vielä hallussa, ei.

    Blogisi on ihana.

    VastaaPoista