Hahah, minäkin olen sanonut noin joskus seitsemänvuotiaana. Ei ollut genetiikka vielä hallussa, ei.Blogisi on ihana.
Hahah, minäkin olen sanonut noin joskus seitsemänvuotiaana. Ei ollut genetiikka vielä hallussa, ei.
VastaaPoistaBlogisi on ihana.