13.12.2008

Kivun mitta.

3 kommenttia:

  1. ....tai joskus paljon kauemminkin....
    Ja joskus se ajaa ihmiset hulluuden partaalle.

    :m

    VastaaPoista
  2. Joo, mäki oon joskus käyny tän keskustelun jonku miehen kaa.. :D

    VastaaPoista
  3. Ihanaa kun taas päivität tätä. Olen todella kaivannut blogiasi!
    Tapasi kertoa asioita kolahtaa minuun todella hyvin, jatka siis samaan malliin. :)

    VastaaPoista