13.12.2008

Turhautumista.

10 kommenttia:

  1. Nonni!!
    Hyvää kannattaa odottaa!!

    t: mishu

    VastaaPoista
  2. ihanaa oot päivittäny! oli kiva lukea taas!! :)

    VastaaPoista
  3. Wee taas on kulunu kaks kuukautta:/ Laiskottaako vai:D

    VastaaPoista
  4. Lisää!!

    :wääääääh!

    VastaaPoista
  5. 3½ kk taas menny... kerro ees tauon syy!

    VastaaPoista
  6. ihkubeibs, liekö tauon syy siinä, että bloggaajalla n pieni vauva ja parempaakin tekemistä kuin piirrellä sarjakuvia?

    VastaaPoista
  7. olisko uutta tulossa? :D

    VastaaPoista
  8. Toivottavasti päivität taas pian! :)

    VastaaPoista
  9. vuosi? c'mon, pieni sekunti blogille edes ilmoittaaksesi lopettavasi?

    VastaaPoista
  10. Hihii vieläkin muistin tämän mukavan blogin ja kävin katsomassa, josko tänne olisi jotain tullut, kun itselläkin tuollaisen neropatin kasvatus on nyt ajankohtaista. Tsemppiä lapsiarkeen! :)

    VastaaPoista