Nonni!!Hyvää kannattaa odottaa!!t: mishu
ihanaa oot päivittäny! oli kiva lukea taas!! :)
Wee taas on kulunu kaks kuukautta:/ Laiskottaako vai:D
Lisää!!:wääääääh!
3½ kk taas menny... kerro ees tauon syy!
ihkubeibs, liekö tauon syy siinä, että bloggaajalla n pieni vauva ja parempaakin tekemistä kuin piirrellä sarjakuvia?
olisko uutta tulossa? :D
Toivottavasti päivität taas pian! :)
vuosi? c'mon, pieni sekunti blogille edes ilmoittaaksesi lopettavasi?
Hihii vieläkin muistin tämän mukavan blogin ja kävin katsomassa, josko tänne olisi jotain tullut, kun itselläkin tuollaisen neropatin kasvatus on nyt ajankohtaista. Tsemppiä lapsiarkeen! :)
Nonni!!
VastaaPoistaHyvää kannattaa odottaa!!
t: mishu
ihanaa oot päivittäny! oli kiva lukea taas!! :)
VastaaPoistaWee taas on kulunu kaks kuukautta:/ Laiskottaako vai:D
VastaaPoistaLisää!!
VastaaPoista:wääääääh!
3½ kk taas menny... kerro ees tauon syy!
VastaaPoistaihkubeibs, liekö tauon syy siinä, että bloggaajalla n pieni vauva ja parempaakin tekemistä kuin piirrellä sarjakuvia?
VastaaPoistaolisko uutta tulossa? :D
VastaaPoistaToivottavasti päivität taas pian! :)
VastaaPoistavuosi? c'mon, pieni sekunti blogille edes ilmoittaaksesi lopettavasi?
VastaaPoistaHihii vieläkin muistin tämän mukavan blogin ja kävin katsomassa, josko tänne olisi jotain tullut, kun itselläkin tuollaisen neropatin kasvatus on nyt ajankohtaista. Tsemppiä lapsiarkeen! :)
VastaaPoista