27.11.2007
Nickille.
Tää on siis piirretty viime kesänä jolloin oli vielä ihan okei nauttia olesta ja tupakoinnista. Toisinaan toivon että olisin etukäteen tiennyt eläväni nuoruuteni viimeisiä hengenvetoja. No, ei voi mitään. Mennyttä mikä mennyttä.
1 kommentti:
Maria
28. marraskuuta 2007 klo 14.08
... mäki haluun.
Vastaa
Poista
Vastaukset
Vastaa
Lisää kommentti
Lataa lisää...
‹
›
Etusivu
Näytä internetversio
... mäki haluun.
VastaaPoista