neron kasvatus ja hoito

15.2.2008

Kauneus on katoavaista.

Emmi Valve klo 19.15 8 kommenttia:

Julistus.


Emmi Valve klo 19.14 1 kommentti:

Vielä on maratonin matkaa.

Emmi Valve klo 19.12 Ei kommentteja:

Todellisuus iskee tajuntaan.

Emmi Valve klo 19.11 Ei kommentteja:

Ongelmia tiedossa.

Emmi Valve klo 19.10 Ei kommentteja:

Mun posse.

Emmi Valve klo 19.09 Ei kommentteja:

Ai mitä median asettamia ulkonäköpaineita?

Emmi Valve klo 19.08 Ei kommentteja:

Siirryn ehkä käyttämään pelkkiä tohveleita.

Emmi Valve klo 19.06 Ei kommentteja:

Uusia ulottuvuuksia.

Emmi Valve klo 19.05 Ei kommentteja:

You Tuben käytännön hyödyistä.

Emmi Valve klo 19.04 Ei kommentteja:

...Löytyiskö vielä lasten piippuja?

Emmi Valve klo 19.02 1 kommentti:

Joiltakin ilkeys tulee ihan luonnostaan.

Emmi Valve klo 19.01 Ei kommentteja:
‹
›
Etusivu
Näytä internetversio
Sisällön tarjoaa Blogger.