15.2.2008
Kauneus on katoavaista.
Julistus.
Vielä on maratonin matkaa.
Todellisuus iskee tajuntaan.
Ongelmia tiedossa.
Mun posse.
Ai mitä median asettamia ulkonäköpaineita?
Siirryn ehkä käyttämään pelkkiä tohveleita.
Uusia ulottuvuuksia.
You Tuben käytännön hyödyistä.
...Löytyiskö vielä lasten piippuja?
Joiltakin ilkeys tulee ihan luonnostaan.
‹
›
Etusivu
Näytä internetversio