15.2.2008

Julistus.


1 kommentti:

  1. Oon miettinyt ihan samaa (en vauvan julistamista taiteeksi vaan sitä miten kaikki on taidetta ja kaikki jauhaa siitä:D). Nauroin tälle, piristi päivää.

    VastaaPoista