neron kasvatus ja hoito

27.3.2008

Soittakaa sossuun.

Emmi Valve klo 17.05 10 kommenttia:

No, kai sen huomaa kun pitää synnyttää.

Emmi Valve klo 17.04 1 kommentti:

Kun mikään ei tarkoita mitään.

Emmi Valve klo 17.03 1 kommentti:

Sijaiskärsijä.

Emmi Valve klo 17.02 Ei kommentteja:

Ai tuntuuko SUSTA paksulta?

Emmi Valve klo 17.01 Ei kommentteja:

Vitsit alkaa olla vähissä.

Emmi Valve klo 17.00 Ei kommentteja:

16.3.2008

Samaa jengiä.

Emmi Valve klo 20.53 5 kommenttia:

Nukkumisen alkeet.

Emmi Valve klo 20.52 2 kommenttia:

Oman navan ympärillä.

Emmi Valve klo 20.51 Ei kommentteja:

Loppusuoralla.

Emmi Valve klo 20.51 Ei kommentteja:

Kateellisten panettelua.

Emmi Valve klo 20.50 Ei kommentteja:

Siis mähän olen luonnostani talous-ihminen.

Emmi Valve klo 20.49 Ei kommentteja:

Nynny. II

Emmi Valve klo 20.48 Ei kommentteja:

Nynny.

Emmi Valve klo 20.46 2 kommenttia:

10.3.2008

Kerrankin liikun rytmissä.

Emmi Valve klo 23.28 4 kommenttia:

Jotain hyötyäkin.

Emmi Valve klo 23.26 Ei kommentteja:

Rajansa nöyrtymiselläkin.

Emmi Valve klo 23.24 1 kommentti:

Oppia ikä kaikki.

Emmi Valve klo 23.22 2 kommenttia:

Tissit.

Emmi Valve klo 23.15 3 kommenttia:

Ymmärrän tas vähän paremmin vammaisia ja vanhuksia.

Emmi Valve klo 23.10 Ei kommentteja:

Kommunikaatio- vaikeuksia

Emmi Valve klo 23.08 Ei kommentteja:

Huolia.

Emmi Valve klo 23.06 Ei kommentteja:

Mikä nyt oikeastaan on tärkeää?

Emmi Valve klo 23.04 Ei kommentteja:
‹
›
Etusivu
Näytä internetversio
Sisällön tarjoaa Blogger.