10.3.2008

Oppia ikä kaikki.

2 kommenttia:

  1. Älä ota liikaa Samarinia, mieluummin vaikka Rennietä - varsinkin jos paljon närästää. Ne Samarinin hedelmäsuolat turvottaa ja sitten se olo vasta ihana onkin...

    VastaaPoista