Älä ota liikaa Samarinia, mieluummin vaikka Rennietä - varsinkin jos paljon närästää. Ne Samarinin hedelmäsuolat turvottaa ja sitten se olo vasta ihana onkin...
kiitti vinkistä. hyvä tietää.
Älä ota liikaa Samarinia, mieluummin vaikka Rennietä - varsinkin jos paljon närästää. Ne Samarinin hedelmäsuolat turvottaa ja sitten se olo vasta ihana onkin...
VastaaPoistakiitti vinkistä. hyvä tietää.
VastaaPoista