19.6.2008

Kehtolaulu siirtyy uudelle vuosituhannelle.

2 kommenttia:

  1. IHanaa että on tullu lisää merkintöjä teidän elämästä.. :) '
    nää on niin kivoja ja hyvin tehtyjä että mielellään lukee :)

    VastaaPoista
  2. Oletatko, että lapsesi muistojen pitää olla samoja kuin itselläsi? Keksi uusi laulu tai lässytä omiasi, sittenhän se on osa lapsesi kehitystä :)

    VastaaPoista