IHanaa että on tullu lisää merkintöjä teidän elämästä.. :) 'nää on niin kivoja ja hyvin tehtyjä että mielellään lukee :)
Oletatko, että lapsesi muistojen pitää olla samoja kuin itselläsi? Keksi uusi laulu tai lässytä omiasi, sittenhän se on osa lapsesi kehitystä :)
IHanaa että on tullu lisää merkintöjä teidän elämästä.. :) '
VastaaPoistanää on niin kivoja ja hyvin tehtyjä että mielellään lukee :)
Oletatko, että lapsesi muistojen pitää olla samoja kuin itselläsi? Keksi uusi laulu tai lässytä omiasi, sittenhän se on osa lapsesi kehitystä :)
VastaaPoista