neron kasvatus ja hoito

15.7.2008

Uuden vuosituhannen perhe-idylliä.

Emmi Valve klo 16.02 17 kommenttia:

En mäkään sano että mun naapurin koira on parempi koira kuin sun koira.

Emmi Valve klo 15.59 1 kommentti:

Perspektiivi-kysymys.

Emmi Valve klo 15.54 2 kommenttia:
‹
›
Etusivu
Näytä internetversio
Sisällön tarjoaa Blogger.