No, ei tuo varmaan kamalasti ajatellut että voisi sanoa jotain loukkaavaa. Mutta kyllä ymmärrän sen, ettei ole kivaa jos joku sanoo että onpas sulla kiva koira, mun naapurilla on kivempi. Omistan itsekin koiran :D
No, ei tuo varmaan kamalasti ajatellut että voisi sanoa jotain loukkaavaa. Mutta kyllä ymmärrän sen, ettei ole kivaa jos joku sanoo että onpas sulla kiva koira, mun naapurilla on kivempi. Omistan itsekin koiran :D
VastaaPoista