15.7.2008

Uuden vuosituhannen perhe-idylliä.

17 kommenttia:

  1. Ihana! Kiitos kun jaksat päivittää.

    VastaaPoista
  2. Millon päivität taas? Piirrät hauskasti, Aamos on supersöpö:) Liekö sitten livenä vielä söpömpi...

    VastaaPoista
  3. Moi Emmi,
    Ihania sarjiksia.
    Meni monta aikaa et sain luettua kaikki kun aivan vastikää vasta eksyin sattumalta näille sivuillesi.
    Äiti ihmisena tunnelmat on niin tuttuja.
    Ootko julkaissut näistä albumia?
    Koita tyrkyttää jollekin kustantajalle, minusta näissä on ainesta!

    VastaaPoista
  4. Kiitos kaikille. Oon ollut vähän kesätunnelmissa ja muttokin on vienyt energiaa, mutta eiköhän näillä sivuilla taas kohta ala jotain tapahtua.

    VastaaPoista
  5. Päivität aivan liian harvoin. D:

    VastaaPoista
  6. Ekaa kertaa tänne eksyin. Loistavia sarjakuvia, ihana fiilis niissä ja tykkään piirrosjäljestä kovasti.

    VastaaPoista
  7. maalaan susta taulun jos teet musta stripin!

    VastaaPoista
  8. Millosh päivität taas?:) Kiitos tästäkin blogista (just paras)!

    VastaaPoista
  9. Heippa! Tykkään tosi paljon blogistasi! Odottelen innolla uutta päivitystä, en haluu hiillostaa kyllä :) Toivoo Emmi myöskin

    VastaaPoista
  10. Aiotko lopettaa vai etkö oo ehtiny/jaksanu/halunnu päivittää? Tän laittamisest on jo kolme kuukautta! Tää on ihana sarjisblogi ja olis kiva lukee uutta matskua!

    VastaaPoista
  11. okei, okei. voin sanoa että pino uusia juttuja odottaa skannaamista ja että aikaa ja resursseja alkaa taas olla tähänkin pistää. eli any day now. lupaan.

    VastaaPoista
  12. Jee! Ihana kuulla, että jatkoa on luvassa :)))

    VastaaPoista
  13. innolla edelleen odotetaan ja jaksetaan käydä kattelee jos olisit päivittäny....

    VastaaPoista
  14. Ai sää oot muuttanu? Saako matskua siitä?

    VastaaPoista