11.12.2008

Jatkoa ajatellen...



Jotta tulevissa tapahtumissa olisi mitään järkeä lukijoille, laitan tähän pienen sukupuun, jota voi silloin tällöin palata tutkailemaan, jos tuntee pudonneensa kärryiltä.

2 kommenttia:

  1. Kiitoskiitoskiitos koooovin paljon että olet päivittänyt! On odoteltukki:D

    VastaaPoista
  2. Hän on päivittänyt. JES! ja kiitos. Sun kuvat ja jutut on vaan niin hyviä, että koko syksyn olen ootellu.

    VastaaPoista